Nzoric, come tickle me a bit buddy (2 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,868
hvordan skal det forstås? kan man ikke kun købe pakkeløsninger til alle tre kampe? betyder det så ikke at du sidder i C3 til alle kampene? hvor fedt er C3 mod eksempelvis shakhtar? :shifty:
Knap så fedt, men det er nu engang sådan det forholder sig :)

Hængebøffer

Senior Member
Jun 4, 2009
25,185
hvordan skal det forstås? kan man ikke kun købe pakkeløsninger til alle tre kampe? betyder det så ikke at du sidder i C3 til alle kampene? hvor fedt er C3 mod eksempelvis shakhtar? :shifty:
Jeg skal ikke se de andre kampe i Parken, da Juve spiller samtidig.
Nzoric - selvfølgelig skal vi have en øl... Eller 15!

TheLaz

Senior Member
Oct 6, 2011
5,536
Jeg skal ikke se de andre kampe i Parken, da Juve spiller samtidig.
Nzoric - selvfølgelig skal vi have en øl... Eller 15!
;) god pointe - det samme gælder selvfølgelig for mig..

Jeg satser på at finde en enkeltbillet på DBA eller Billetlugen (skulle det med tiden blive muligt)..

OP
JCK

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
125,382
  • Thread Starter #137
    Close to the Juventus curva but on one of the main stands, so it's good visibility. You can't wear a Juventus shirt though, it's a neutral stand.

---------- Post added 05.09.2012 at 17:00 ----------

Oh and Jack, hold your horses on the ticket purchase. Tomorrow I'll call up all the Chelsea fans I know (shocking number, really) to see if any of them are willing to sell their Juve ticket. I'm pretty sure one guy will and they agree I'll probably get them to sell it without profit, I.E. I might get you a ticket for 330kr.
    Ok, please let me know, I will wire you the money immediately if you do. Because I was thinking of buying the package tomorrow and see if I can sell the Chelsea ticket.

---------- Post added 05.09.2012 at 22:32 ----------

Nice, I was there after work a couple of days ago.
    Nice, what brews do they have these days? I have been drinking some Danish micro lately and it is wonderful. I can't wait for LN to have some from the tap.

OP
    JCK

JCK

Biased
    JCK
    May 11, 2004
    125,382
  • Thread Starter #139
    I see there are a lot of tickets left. When do they release single match tickets?

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)