Nick Against the World (31 Viewers)

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Jaha. Jag har märkt det också. Han har någon slags paranoia med alla. Han vill vara vänlig mot alla...fan han påminner mig för mycket om Lou :scared:

edit: förresten, berätta jag dig om att ja träffade någon from Malmö när ja va i Miami? lol, det första han sa va att han är ifrån samma stad som Timbuktu :howler:

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
125,390
Jaha. Jag har märkt det också. Han har någon slags paranoia med alla. Han vill vara vänlig mot alla...fan han påminner mig för mycket om Lou :scared:

edit: förresten, berätta jag dig om att ja träffade någon from Malmö när ja va i Miami? lol, det första han sa va att han är ifrån samma stad som Timbuktu :howler:
Han är som Lou fast ännu mer irriterande. Lou ville vara vänlig mot alla fast han avhämtade aldrig att han kan så mycket, tvärtom han var här för att kunna mera om laget.

Samma stad som Timbuktu :lol2:

Jag tröttnade på hans nya skiva faktist, de äldre är mycket bättre.

Jag påminner märkt paranoia han vill fan mycket?? :D
:rofl2:

Do you know what you just said?

Rami

The Linuxologist
Dec 24, 2004
8,065
Han är som Lou fast ännu mer irriterande. Lou ville vara vänlig mot alla fast han avhämtade aldrig att han kan så mycket, tvärtom han var här för att kunna mera om laget.

No, but I could imagine it's worthless mumbling....

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Jag påminner märkt paranoia han vill fan mycket?? :D
:rofl:

Mm..det har du rätt i.

Du är min Timbuktu levererare, så ja vet inget om det. Ja laddar ner bara de låtarna du föreslår :p

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
Jag ska se honom live i sommar igen, det blir min tredje gång.
Jävlar! härligt. Nästa gång ja kommer till Sverige, måste vi dra dit tillsammans fan.

Or fucking is the closest you can get to translate fan, I fail to find a word that is synonym to it.
Interchangable with "damn".

The word is virtually non-existent in other languages. That's the beauty of Swedish :toast:

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
125,390
You say, fan på dig (fuck on you :p ) or more accurate, damn you.

Do I feel a breeze in here? :confused:
I have some gas I am letting out.

Jävlar! härligt. Nästa gång ja kommer till Sverige, måste vi dra dit tillsammans fan.

Interchangable with "damn".

The word is virtually non-existent in other languages. That's the beauty of Swedish :toast:
Do you know what does "saft" mean in English?

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 29)