Gilberto Silva (6 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Esteban

Senior Member
Mar 6, 2005
5,365
ßömßäяdîëя;1471086 said:
Esteban is kickin' the Westside in his pic, and he's in Compton?
Ops.

biggest joke of a pic that I've seen on this forum
Yes, because that's me in the avatar just like it's you on that t-shirt.

You should see the gangster wannabees in Sweden, they make me piss my pants from laughing. I know a guy, he once came so happy that he was in a car chase. After some questions and discussions it turned out that the police drove after them in some 4 to 5 minutes and pulled them over.

Or those who claim to live in the ghetto :D WAKE UP WAKE UP!!! THERE IS NO GHETTO IN SWEDEN.
Erkänn du var en av dom i yngre dar.
 

Fellas

Farsopoli
Jun 13, 2005
3,117
Sverige är inte Usa eller Frankrike precis när det gäller ghetton, men självklart finns det områden där det inte är lika tryggt på bo som andra ställen.
Men inte så allvarligt att man inte kan vista sig i vissa områden.
Men däremot finns det kriminella ligor och organiserad brottslighet som är väldigt farlig och stor. Men inget man märket om man lever ett lugnt liv.
 

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,562
Sverige är inte Usa eller Frankrike precis när det gäller ghetton, men självklart finns det områden där det inte är lika tryggt på bo som andra ställen.
Men inte så allvarligt att man inte kan vista sig i vissa områden.
Men däremot finns det kriminella ligor och organiserad brottslighet som är väldigt farlig och stor. Men inget man märket om man lever ett lugnt liv.
Precis och de unga som spelar tuff har ingen aning och det är så jävla roligt.
 

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,562
Jahapp, se på fan. Du snackar rätt bra svenska för att bara ha vart här i vad, 3 år? Fick intrycket att du var en sån där helylle Svensson-blatte.
Jag är visst blatte och stolt över det. Jag pratar utmärkt bra svenska och sellan bryter och den 25:e denna månader blir det 4 år för mig i Sverige. Jag är inte din every day invandrare, jag kom inte hit som asyl eller nåt, jag äslkar lander och att bo här och det är därför jag anpassad mig fort här.
 

Esteban

Senior Member
Mar 6, 2005
5,365
Jag är visst blatte och stolt över det. Jag pratar utmärkt bra svenska och sellan bryter och den 25:e denna månader blir det 4 år för mig i Sverige. Jag är inte din every day invandrare, jag kom inte hit som asyl eller nåt, jag äslkar lander och att bo här och det är därför jag anpassad mig fort här.
Låter bra det, du. Sverige - världens bästa land att leva i.
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)