Gigi's backups (Chimenti done...Manninger next?) (6 Viewers)

Who will be Gigi's backup?

• Antonioli (Bologna)

• Canizares (Valencia)

• Cudicini (Chelsea)

• Fiorillo (Sampdoria)

• Gillet (Bari)

• Manninger (Siena)

• Niemi (Fulham)

• Ochs (Red Bull Salzburg)

• Roma (Monaco)

• Sorensen (Aston Villa)

Results are only viewable after voting.
Status
Not open for further replies.
OP

Mark

The Informer
Administrator
Dec 19, 2003
97,622
  • Thread Starter #65
    now I'm reading it might be Chimenti AND Manninger joining Juve with Belardi going to Udine and be Handanovic's backup.

No problem with that.

OP

Mark

The Informer
    Administrator
    Dec 19, 2003
    97,622
  • Thread Starter #67
    Don't think I ever saw him play. Maybe once but can't say if he's good or not.

CAPITANO

58 ' SUPER SIC ' 58
    Jul 12, 2006
    18,559
    "Fino a poco tmepo fa non avrei mai pensato di lasciare alla Juve,ora confermo che vado in prestito a Udine.Prima ho rinnovato il contratto fino al 2011,poi e' incominciato a circolare il nome "di un 12° per la Champions".Manninger e' piu' forte di me? io posso dire di non sentirmi inferiore a lui,l'ho detto anche a Ranieri.Fosse arrivato Cudicini avrei fatto un asso indietro ma rispetto a Manninger o Chimenti mi andava di giocarmi il posto da secondo,comunque mi lascio bene con societa' e compagni,con loro mi sono trovato benissimo questi due anni."

tuttosport

Manninger and Chimenti are coming and Belardi is going to undine on loan.

Belardi is saying that he never thought of leaving and he doesn't believe that Manninger and Chimenti are stronger than him and he tried to convince Ranieri, he also said that if Cudicini would of arrived he would of going

Cuti

The Real MC
    Jul 30, 2006
    13,517
    Valzer fra i pali Alla Juve Chimenti e Manninger. Belardi all'Udinese

09:44 del 17 luglio

Gito di portieri tra Juve e Udinese. Il club friulano prende Alex Manninger dal Salisburgo e lo gira in prestito alla Juventus, ricevendo in cambio (sempre in prestito) Emanuele Belardi. Ma non finisce qui perchè Antonio Chimenti si svincola dall'Udinese e torna anche lui in bianconero. (Corriere dello sport)

Udinese signed Manninger, and are going to loan him out in exchange for the loan of Belardi. Chimenti's contract expired and is going to sign for Juve again

Status
    Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)