[GER] Bundesliga 2009/2010 (14 Viewers)

X Æ A-12

Senior Member
Contributor
Sep 4, 2006
87,993
ßüякε;2266298 said:
Getting corrected on my grammar is probably the thing that pisses me off more than anything about this forum, I made a typo and I'm not fixing it, so stuff it
Juve fans showed how much they respect Sissoko by making monkey chants every time Balotelli touched the ball last week.
It was only a portion of the fans and I'm sure Momo knows that.
The only thing he has been consistently in the last year, is injured.
True, but when he gets in between games he usually plays pretty well for having been out so long.

Bjerknes

"Top Economist"
Mar 16, 2004
116,244
It's just a spelling error. Who cares. If I spel like thiss, it's an accident, not that I don't know how to spell those words. Two of my keys are acting up anyway, not registering at times. Making a fuss out of it on a forum is a waste of time.

Maki Roll

Junior Member
May 22, 2009
292
Hey Maki:D
Übermorgen St. Pauli - Gr. Fürth, was sagst du wer gewinnt?:D
:D

Ja, hab ich erst gestern mitbekommen. Schwer zu sagen. Ein Sieg der Fürther wäre mir momentan eindeutig lieber, die sind mir da viel zu nahe am Abstiegsrang. Nur leider haben die jetzt 4-5 Spiele lang nicht mehr gewonnen, die Statistik spricht auch ganz klar für Pauli. Dürfte ein Heimsieg werden, könnte aber auch mit einem Unentschieden ganz gut leben. :D

SABSAB

Snoop Stinks
Dec 10, 2008
10,832
:D

Ja, hab ich erst gestern mitbekommen. Schwer zu sagen. Ein Sieg der Fürther wäre mir momentan eindeutig lieber, die sind mir da viel zu nahe am Abstiegsrang. Nur leider haben die jetzt 4-5 Spiele lang nicht mehr gewonnen, die Statistik spricht auch ganz klar für Pauli. Dürfte ein Heimsieg werden, könnte aber auch mit einem Unentschieden ganz gut leben. :D
Pauli ist einfach so gut drauf diese Saison. Bester Sturm der Liga, 2. Platz. :cap:
Aber Fürth sollte man nicht unterschätzen, die sind mir auch ganz sympathisch.
Läuft aber im Moment nicht so rund bei denen.

SABSAB

Snoop Stinks
Dec 10, 2008
10,832
Nooooooooooooooooooooooooooo :sob:
Was war das denn bitte in den letzten 2 Minuten?
Warum hat Nakis Tor nicht gezählt?
Dann währe das 2:2 nie gefallen :sergio:

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 14)