[FRIENDLY] JUVENTUS vs Villarreal, August 7th 2009 (1 Viewer)

Gotte

Junior Member
Mar 21, 2009
222
#83
Gå in här om du vill mejla dom:

http://www.canalplus.se/kundtjanst.aspx

Tur då att mitt abonnemang tar slut i Augusti. Har precis skaffat mig alla Al-Jazeeras sportkanaler så jag kan inte direkt påstå att det kommer förstöra för mig så värst mycket.

Ska jag vara helt ärlig hoppas jag att Canal Plus blir av med sina rättigheter för Serie A. Dom har alltid haft PL som sin första prioritering och nu när Zlatan är borta kommer dom att skita i Serie A ännu mer.

Jag hoppas verkligen Viasat tar över rättigheterna för Serie A. Dom är en storsatsande kanal men dom saknar en vettig liga att sända och satsa på. Sen har dom ju faktiskt Glenn Strömberg som jag absolut inte tror har något emot att få jobba med lite Italiensk fotboll.
Heheh känns dock ganska meningslöst att maila Canal+, men kanske bör man göra det ändå och visa sin besvikelse. Viasat hade varit bra men de ska väl även satsa på hockeyn nu. Glenn Strömberg sjönk rejält i mina ögon då han sa i matchen mot Chelsea :"Molinaro som annars brukar slå bra mycket inlägg..." :lol:

Edit: Btw, mailade Canal+ tidigare idag på den mailadressen men har hittills inte fått något svar!

Wtf???? Canal plus kommer inte visa Serie A???? Seriöst????

TV4 äger dom, så hoppas dom visar iallafall, även dom inte satsa värst förra gången.
TV4 kommer inte sända Serie A i år iallafall. Just nu står det mellan Kanal5 och Kanal9. Det råder viss förvirring.

* * * * *

Heheheh Alen your recent comments :lol:
 

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,562
#86
Gå in här om du vill mejla dom:

http://www.canalplus.se/kundtjanst.aspx

Tur då att mitt abonnemang tar slut i Augusti. Har precis skaffat mig alla Al-Jazeeras sportkanaler så jag kan inte direkt påstå att det kommer förstöra för mig så värst mycket.

Ska jag vara helt ärlig hoppas jag att Canal Plus blir av med sina rättigheter för Serie A. Dom har alltid haft PL som sin första prioritering och nu när Zlatan är borta kommer dom att skita i Serie A ännu mer.

Jag hoppas verkligen Viasat tar över rättigheterna för Serie A. Dom är en storsatsande kanal men dom saknar en vettig liga att sända och satsa på. Sen har dom ju faktiskt Glenn Strömberg som jag absolut inte tror har något emot att få jobba med lite Italiensk fotboll.
Hur skaffade du Al Jazeera? Snälla säg inte parabol :inter:

Wtf???? Canal plus kommer inte visa Serie A???? Seriöst????

TV4 äger dom, så hoppas dom visar iallafall, även dom inte satsa värst förra gången.
TV4 är ännu sämmre än Canal+. De skall satsa rejällt på La Liga och sedan föra över den till Canal+ nästa säsong. De skiter fullständigt i Serie A, vi såg hur dåligt de var för två säsonger sedan.

Heheh känns dock ganska meningslöst att maila Canal+, men kanske bör man göra det ändå och visa sin besvikelse. Viasat hade varit bra men de ska väl även satsa på hockeyn nu. Glenn Strömberg sjönk rejält i mina ögon då han sa i matchen mot Chelsea :"Molinaro som annars brukar slå bra mycket inlägg..." :lol:

Edit: Btw, mailade Canal+ tidigare idag på den mailadressen men har hittills inte fått något svar!



TV4 kommer inte sända Serie A i år iallafall. Just nu står det mellan Kanal5 och Kanal9. Det råder viss förvirring.
Jag tror att det är bäst att bomba Kanal 9 för att visa alla Juves matcher. Vi har mera chans att få någonting i alla fall.


Just nu hatar jag Canal+
 

Ahmed

Principino
Sep 3, 2006
47,928
#91
ah lol :wallbang:

Salerno is a town in Campania (south-western Italy) and is the capital of the province of the same name. It is located on the Gulf of Salerno on the Tyrrhenian Sea.
 

Ford Prefect

Senior Member
May 28, 2009
10,557
#92
weird fact about salerno, a guy i went to school with was third in line to being the count of salerno (if mussolini hadnt removed that system) Salerno is near the amalfi coast abput 50 miles from napoli
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)