[FRIENDLY] JUVENTUS vs Villarreal, August 7th 2009 (12 Viewers)

Gotte

Junior Member
Mar 21, 2009
222
#61
Canal+ verkar helt förvirrade.. ringde dom tidigare idag. Dom sa att dom ej kommer visa. Deras personal verkar inte ha informerats om detta( iaf inte alla) Men han ja snacka med verka kunnig han sa att det är 100% att det inte visas, han sa att dom inte har kvar rättigheterna längre.
It's a fu-fu-fucking disgrace.

 

Buy on AliExpress.com

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,580
#62
Jag hittar inte mailet just nu men svaret då var att de har rättigheterna en säsong till och de kommer att visa lika mycket om inte mera matcher än förra säsongen.

Jag skickade precis ett email till, jag får se vad de säger.



Men i alla fall, om de inte visar Serie A, vem kommer att göra det då?
 

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
123,580
#64
Jag såg precis att Kanal 9 kommer att visa matcherna men jag är tveksam att de kommer att visa så mycket som Canal+ visade.

Fan alltså, jag har ett jävla år till bidnings tid på Canal + och jag tittar inte på Premiere League.
 

Gotte

Junior Member
Mar 21, 2009
222
#65
Canal+ har blåst oss alla. Gjort reklam för Serie A och massor annat men nu bara för Zlatan lämnar blir det knappt någon mediabevakning alls på Serie A. Precis som du säger JCK så är det mycket tveksamt att (Kanal 9 eller om det nu blir Kanal 5) kommer sända som Canal+ gjort. Uppror bör göras.

Förresten, vad är deras mailadress?
 

Suns

Release clause?
May 22, 2009
21,929
#67
Canal+ har blåst oss alla. Gjort reklam för Serie A och massor annat men nu bara för Zlatan lämnar blir det knappt någon mediabevakning alls på Serie A. Precis som du säger JCK så är det mycket tveksamt att (Kanal 9 eller om det nu blir Kanal 5) kommer sända som Canal+ gjort. Uppror bör göras.

Förresten, vad är deras mailadress?
Gå in här om du vill mejla dom:

http://www.canalplus.se/kundtjanst.aspx

Tur då att mitt abonnemang tar slut i Augusti. Har precis skaffat mig alla Al-Jazeeras sportkanaler så jag kan inte direkt påstå att det kommer förstöra för mig så värst mycket.

Ska jag vara helt ärlig hoppas jag att Canal Plus blir av med sina rättigheter för Serie A. Dom har alltid haft PL som sin första prioritering och nu när Zlatan är borta kommer dom att skita i Serie A ännu mer.

Jag hoppas verkligen Viasat tar över rättigheterna för Serie A. Dom är en storsatsande kanal men dom saknar en vettig liga att sända och satsa på. Sen har dom ju faktiskt Glenn Strömberg som jag absolut inte tror har något emot att få jobba med lite Italiensk fotboll.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,314
#71
Wtf???? Canal plus kommer inte visa Serie A???? Seriöst????

TV4 äger dom, så hoppas dom visar iallafall, även dom inte satsa värst förra gången.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 12)