F*ck! I've got a diaper on my head! (1 Viewer)

OP
Anders

Anders

Senior Member
Dec 13, 2002
3,134
  • Thread Starter
  • Thread Starter #44
    ++ [ originally posted by fabiana-juve ] ++
    i dont believe it, its fake. to believe ill have to see it with my own eyes
    You could have, but you missed it. Aww that's too bad... :p :D
     
    OP
    Anders

    Anders

    Senior Member
    Dec 13, 2002
    3,134
  • Thread Starter
  • Thread Starter #47
    nope... it's the real deal. You just want me to change the damn avatar! But I refuse to play your chinese mind games!
     
    OP
    Anders

    Anders

    Senior Member
    Dec 13, 2002
    3,134
  • Thread Starter
  • Thread Starter #50
    ++ [ originally posted by fabiana-juve ] ++
    haha i believe its fake anyone with photoshop or paint shop pro can do something like that!
    Anyone with a computer and a single braincell could do that. That doesn't mean it's fake.

    No more chinese mind games missy!
     

    Dragon

    Senior Member
    Apr 24, 2003
    27,407
    #51
    no, if you used it for five seconds then you can use it for another five seconds so i can see. everyone wants you to use the avatar so bad and you refuse to it so why not make a fake thing
     

    JuveCampione

    Senior Member
    Sep 21, 2002
    4,134
    #54
    ++ [ originally posted by fabiana-juve ] ++
    haha i believe its fake anyone with photoshop or paint shop pro can do something like that!
    yeah It's fake! he tried to trick us using his photo editing program, but I don't believe him.

    Anders you bastard!
     

    Majed

    Senior Member
    Jul 17, 2002
    9,630
    #56
    Hey Anders, Do you powder your head before you put your diaper on?!


    :D ;)









    ++ [ originally posted by discobamba ] ++
    lol..anders u stupid dumbass :LOL: u shoulda never opened ur mouth :D ;)
    ......let's make him regret he ever talked about Diaper guy...:D
     

    Majed

    Senior Member
    Jul 17, 2002
    9,630
    #60
    ++ [ originally posted by discobamba ] ++
    lets not get into this discussion and make ourselves look even more stupid :D so call 180-3331-1818 now! :thumb:
    i just called that number and some prick wouldn't answer my questions....he just kept saying "your call cannot be completed as dialed, please make sure you have the correct number" :dazed:

    ;)
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)