Eto'o (17 Viewers)

Status
Not open for further replies.

Alex66

Senior Member
Jul 14, 2006
612
So, right now our "Media Rumour Team" looks like this.

Buffon
Heinze - Cannavaro - Barzagli - Abidal

C. Ronaldo- Gerrard - Lampard - Ribery

Eto'o - Klose

:D
:D You forgot Mavuba, Emo, Tacchi, Metzelder, Frings, Faty, Givet, Pizarro, Saviola and Mertesacker

JCK

Biased
JCK
May 11, 2004
125,366
From now on I would like to see threads of players we are NOT linked with, it will make the forums much neater.

HelterSkelter

Senior Member
Apr 15, 2005
20,535
As a finisher,yes.With the chances he gets,he should score twice as many goals as he does,but he doesnt.Someone like Trezeguet or Nistelrooy would be twice as deadly if they were at Barcelona.

reggaeboy

É la erede al trono!!!
Sep 8, 2003
473
Oh my gosh, this guy posted again! That brings his average up to about 10 posts a year! :pint:
its great to see that your keeping up with my enviable striking rate :D -...lets hope that whoever leads our offensive lines in A will score more often than i post :pint:

JuvePower

Junior Member
Jan 2, 2006
397

Eto’o laat bom barsten bij Barça

Samuel Eto’o heeft weer eens van zich doen spreken, maar wel flink ook. De aanvaller van Barcelona uitte vanochtend hevige kritiek aan het adres van trainer Frank Rijkaard en ploeggenoot Ronaldinho.

De oorsprong van deze uitlatingen vond zondagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen Racing Santander (2-0 winst) plaats. De aanvaller werd in de 73ste minuut bevolen om warm te lopen en mocht zes minuten voor tijd zijn opwachting maken. De Kameroener weigerde dit echter en nam weer plaats op de reservebank.

Rijkaard gaf na afloop op de persconferentie aan dat hij bijzonder teleurgesteld was in de houding van Eto’o, terwijl Ronaldinho gisteren liet weten dat dergelijke incidenten het groepsproces verstoren. Beiden hebben het voor Eto’o inmiddels afgedaan.

“Wanneer een ploeggenoot zegt dat er in het belang van de groep moet worden gehandeld, dan kan ik alleen maar zeggen dat ik dit altijd heb gedaan. Ik denk immers niet eerst aan geld, maar eerst aan de groep.” Ook Rijkaard kreeg een koekje van eigen deeg. “Je bent een slecht mens als je in de perszaal zegt dat ik niet wilde invallen. Ik heb altijd mijn ploeggenoten gesteund. De werkelijke versie van het verhaal moeten jullie maar aan de trainer vragen, hij heeft dit immers de wereld ingeholpen.”

“Binnen de club zijn er twee stromingen: één die Joan Laporta maar al te graag volgen en een andere stroming die met weemoed terugdenkt aan Sandro Rossell (ex-vicepresident, red.). De volgers van Rossell willen mij weg hebben bij de club en het doet hun pijn wanneer ik scoor. Ik ga gewoon door met datgene waar ik voor gehaald ben: scoren. Mijn blessure is niet voor eeuwig.”

Eto'o acts frustrated at Rijkaard and Ronaldinho after their comments on his last action, he refused to play in the 80th minute as a substitute, people are saying his days are over at Barcelona, because he is crossing the tolerance line.

Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 17)