Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

Geof

Senior Member
May 14, 2004
6,740
#86
Haha suckers!!

nee, eerlijk gezegd hou ik goede herinneringen aan de blokperiodes. Op't moment zelf is het kut, maar meestal heb je tijdens blok zalige ontspanningsperiodes met uw vrienden...
En als je het goed genoeg doet kun je erna drie maanden op vakantie gaan. Zalig toch?
 

Geof

Senior Member
May 14, 2004
6,740
#87
Zalige sfeer ja, goede ploeg, ja, maar een hoop maffia als bestuur die D'Onofrio's zijn geen zuiver mannen, daar geloof ik niks van.
D'Onofrio is een beetje de Moggi van België: geweldige vakman, maar heeft een paar louche trekjes.
Weet er iemand wat de link tussen Standard en Juve eigenlijk is?

We spelen vaak vriendschappelijk tegen hen en sommige Juve spelers zijn naar Standard geweest (Carini, Benjamin, een oekrainer naam vergeten, Tudor bijna) en Luciano D'onofrio spreekt altijd over hoe HIJ de trnasfer van Zidane naar Real heeft geregeld...

Volgens mij waren Moggi en D'Onofrio goede maatjes maar meer heb ik nooit gevonden.
 
Jun 26, 2007
2,706
#89
Weet er iemand wat de link tussen Standard en Juve eigenlijk is?

We spelen vaak vriendschappelijk tegen hen en sommige Juve spelers zijn naar Standard geweest (Carini, Benjamin, een oekrainer naam vergeten, Tudor bijna) en Luciano D'onofrio spreekt altijd over hoe HIJ de trnasfer van Zidane naar Real heeft geregeld...

Volgens mij waren Moggi en D'Onofrio goede maatjes maar meer heb ik nooit gevonden.
Buiten de gewoonlijke samenwerking tussen partnerclubs, zullen ze elkaar wel geholpen hebben met een of andere vorm van fraude.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)