Aan iedereen die Nederlands praat.... (31 Viewers)

OP
€lke

€lke

Senior Member
Dec 22, 2002
2,245
  • Thread Starter #183
    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Goed. Wat wacht u op? ;) :D
    ok ok hier gaan we

Gigi!!!!!!, Abbiati, Toldo, Carini, De Wilde, Moons,Stekelenburg, Dabanovic, Milojevic, De Vlieger, Rüstü, Schollen, Vandendriessche, als ik er meer vind zeg ik het je...Velen zul je waarschijnlijk niet kennen omdat het Belgen zijn ;)

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Ga akkoord : Buffon, Toldo, Steke, Rustu :D

Als Belgische bewaarders ken ik Moons (hij werd geëlimineerd eens tijdens een gelijke van cl zoals ik me correct :D ) herinner en De Vlieger, dat ook een NT is.

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #185
    Ga akkoord : Buffon, Toldo, Steke, Rustu :D

Als Belgische bewaarders ken ik Moons (hij werd geëlimineerd eens tijdens een gelijke van cl zoals ik me correct :D ) herinner en De Vlieger, dat ook een NT is.
    Correct over Moons, hij kreeg een rode kaart in de wedstrijd tegen Roma wegens handspel ;)

Wat is NT???:confused:

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #187
    National Team :D
    in het Nederlands is dat Nationale Ploeg of Nationaal Elftal en de belgen worden Rode Duivels genoemd, Nederland Oranje ;)

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #190
    Ik moet nu gaan. Zie u morgen ochtend.

Take care of you :heart:

FORZA RAPID ;) !

Good luck Anderlecht.
    hehe danku! Zeg ik heb mijn foto's goed he?!

Tot morgen! :kiss:

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #191
    Spijtig voor jou en vele andere Roemenen Iulia, maar Anderlecht heeft de 'thriller' gewonnen! Proficiat jongens!!

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Ik weet, maar u moet toelaten dat wij geweldige momenten ook in het eerst deel van het spel hadden. Ik werd, alles zo perfect en onverwacht opgewonden was. Maar ons jongens zijn ook jong en zij hebben genoeg ervaring niet. Ik hoop dat de volgende tijd zij slagen zullen. Wat denkt aan u Dolha? Deed u enig anderze Romanian speler mocht?

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #193
    Ik weet, maar u moet toelaten dat wij geweldige momenten ook in het eerst deel van het spel hadden. Ik werd, alles zo perfect en onverwacht opgewonden was. Maar ons jongens zijn ook jong en zij hebben genoeg ervaring niet. Ik hoop dat de volgende tijd zij slagen zullen. Wat denkt aan u Dolha? Deed u enig anderze Romanian speler mocht?
    Ja wij hebben een verschrikkelijke eerste helft gespeeld, we kwamen 0-2 achter, maar in de tweede helft stonden we er weer helemaal, en dat is wel fijn, spijtig voor jou he Iulia....Dolha was goed, niet?

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Goed heeft hij het zijne best gedurende deze stel niet getoond. Hij had vele problemen met de president van de club in de vorige weken en, die hij terugkwam in de eerst brigade nadat wij de Romanian Supercup wonnen, omdat in de eerst reis tegen Anderlecht nog een doelman speelde (Dossey). Hij (Dolha) was goed, maar aan het derde doel zou hij beter dan dat kunnen handelen.

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #195
    Goed heeft hij het zijne best gedurende deze stel niet getoond. Hij had vele problemen met de president van de club in de vorige weken en, die hij terugkwam in de eerst brigade nadat wij de Romanian Supercup wonnen, omdat in de eerst reis tegen Anderlecht nog een doelman speelde (Dossey). Hij (Dolha) was goed, maar aan het derde doel zou hij beter dan dat kunnen handelen.
    uhm derde doel?

weet je in plaats van stel kan je beter wedstrijd gebruiken ;)

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #197
    Doelpunt !!!

Ik zal nooit leren. :D
    Tuurlijk leer je het wel, met fouten welteverstaan, het is niet mogelijk om onmiddellijk alles zonder fouten te schrijven...het komt goed hoor!

Ik wil je gerust helpen, als je iets wil weten, vraag het maar, ik bijt niet :D

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Hebt u de brief beëindigd? :p

Okay. Ik zal dat doen. Gewoonlijk begrijp ik bijna de helemaal zinsnede zonder de vertaler en de machine *crappier* dan mijn geest is.

(All right, how do you say crap ?! )

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #199
    Hebt u de brief beëindigd? :p

Okay. Ik zal dat doen. Gewoonlijk begrijp ik bijna de helemaal zinsnede zonder de vertaler en de machine *crappier* dan mijn geest is.

(All right, how do you say crap ?! )
    Ja hoor ik heb de brief beïndighd, ik ga hem vandaag posten!

Zie je wel, het begint al te lukken zonder vertaalmachine, dat is toch fantastisch?!

crap=Krap ;)

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Ja is het echt. Ik hoop dat ik meer verbeteren zal. Ik wens dat Erik hier ook is, ik te zien wat minuscule maakte vooruitgang.

Hebt u dat brief reeds gestuurd?

Mag u zwemmen? (Om de concurrentie te kijken)

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 31)