Aan iedereen die Nederlands praat.... (15 Viewers)

OP
€lke

€lke

Senior Member
Dec 22, 2002
2,245
  • Thread Starter #122
    ++ [ originally posted by Erik ] ++

Echt waar? Kleine wereld :cool:
    Ja blijkbaar wel he! Hij woont hier in Lokeren, dus ik kom hem regelmatig eens tegen hoor;)

Slagathor

Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Welk:D

Ook ja, hoofd:geek:
    Zeg dat nog 'ns, maar dan in het Engels alsjeblieft want dit snap ik niet :)

Hebt u het spel Ajax gisteren gezien?
    Ja, ik zag Ajax op televisie en hoorde Juventus door de radio. Heel verwarrend maar ik heb in ieder geval niets gemist :D

Slagathor

Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    Simpel, we hadden een nieuwe moderator nodig.

En het is doelpunt :) Ik zeg dat niet omdat ik je wil bekritiseren of zo maar zo kun je van je fouten leren :)

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Simpel, we hadden een nieuwe moderator nodig.

En het is doelpunt :) Ik zeg dat niet omdat ik je wil bekritiseren of zo maar zo kun je van je fouten leren :)
    Er is geen probleem, ben ik gelukkig wanneer u me vertelt hoe het juist is.

Hebt u mijn het nieuwe openbaren gezien? :angel:

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #137
    Gaaf! Ik kom alleen onbekende spelers tegen van Den Haag enzo. Vaak heb ik zelf niet eens door wie het was tot hij al weer weg is :wallbang::D
    hehe, ja bij ons hier is dat ook...Al die spelers van Sporting Lokeren rijden met dezelfde auto: een Mercedes A-klasse, een grappig zicht hoor, maar vaak weet ik gewoon niet wie het is :D

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #138
    Ik hield niet van de manier ik hen onderzocht. Maar als u denkt kijk ik alle juist... :)
    uh ik begrijp het weer even niet...ik wil je helpen hoor, zeg het in het Engels en dan vertaal ik het wel voor je :)

BloodOnMoral

Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    Ik weet geen wat om te zeggen. Soms net schrijf ik, soms doe ik fouten. Maar ik las vandaag de aanwijzingen op CD zonder woordenboek, zodat misschien ben ik op de goede manier.

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #140
    Ik weet geen wat om te zeggen. Soms net schrijf ik, soms doe ik fouten. Maar ik las vandaag de aanwijzingen op CD zonder woordenboek, zodat misschien ben ik op de goede manier.
    ja hoor je komt er heus wel, en als je een vraag hebt, stel ze maar, ik wil je altijd helpen :)

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 14)