Iets dat swingt. Ik was bijvoorbeeld op een of ander festival in Den Haag laatst wat ging over het zoveel jarig bestaan van de stad met zo allemaal van die oudbollige muziek ... ik werd helemaal gek daar!!
Ik hou ook erg van latin muziek. Feestelijke, zomerse muziek zeg maar.
Iulia - een omelet en rijst? Dan kunt ge al beter koken dan ik! Ik heb in mijn kookboek het telefoonnummer van de pizza bestelservice geschreven
Ik kookte als ik voor vermeldde. Dan liep ik in het mooi park, dat wij hebben hier. Dan ben ik hier en hier ik kwam. Dan zal ik naar huis gaan en het groot spel zal zien. En u?
Ge doet maar wat ge wilt, ge spreekt het lekker toch nie
++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
Ik kookte als ik voor vermeldde. Dan liep ik in het mooi park, dat wij hebben hier. Dan ben ik hier en hier ik kwam. Dan zal ik naar huis gaan en het groot spel zal zien. En u?
Ik deed niet goed alles begreep, maar dit is van belang niet. Over welke football praten u? Ik zag de Romanian Supercup en het Ajax - Liverpool spel. Deze nacht zal ik de Italiaan Supercup zien.
Fine, have your fun. I never take you seriously anyhoo
++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
Ja kan ik de Supercup op een plaatselijk TV station zien. Ajax zal alle recht ook zijn, zal ik te tha kanaal soms weglaten.
Eigenlijk is Deens niet zo gelijkaardig met Duitser als Nederlands is.