Aan iedereen die Nederlands praat.... (2 Viewers)

OP
€lke

€lke

Senior Member
Dec 22, 2002
2,245
  • Thread Starter
  • Thread Starter #62
    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Fried rice, indien dit u helpt. :D

    Hoe bent u, Elke? Nog hier? Jammerlijk moet ik opnieuw gaan, zal ik dune avond terugkomen. . . :sigh:
    Ik ken dat eigelijk niet gebraade rijst...oeps!

    Ik kan ook niet lang meer blijven, maar ik zal vanavond wel terugkomen, zie je dan...

    Kusje
    Elke
     
    OP
    €lke

    €lke

    Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter
  • Thread Starter #64
    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Ik hoop dat ik u dan ook zien zal, u zorgt voor :)

    Kom een dag in Roemenië mijn voedsel te proeven indien u mag.

    :D
    zal ik zeker doen :)
     

    Slagathor

    Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    #65
    ++ [ originally posted by €lke ] ++
    welk festival moet het dan zijn? :)
    Iets dat swingt. Ik was bijvoorbeeld op een of ander festival in Den Haag laatst wat ging over het zoveel jarig bestaan van de stad met zo allemaal van die oudbollige muziek ... ik werd helemaal gek daar!!

    Ik hou ook erg van latin muziek. Feestelijke, zomerse muziek zeg maar.

    Iulia - een omelet en rijst? Dan kunt ge al beter koken dan ik! :D Ik heb in mijn kookboek het telefoonnummer van de pizza bestelservice geschreven :D
     

    BloodOnMoral

    Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    #68
    Ik kookte als ik voor vermeldde. Dan liep ik in het mooi park, dat wij hebben hier. Dan ben ik hier en hier ik kwam. Dan zal ik naar huis gaan en het groot spel zal zien. En u?
     

    Slagathor

    Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    #70
    Ge doet maar wat ge wilt, ge spreekt het lekker toch nie :p

    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Ik kookte als ik voor vermeldde. Dan liep ik in het mooi park, dat wij hebben hier. Dan ben ik hier en hier ik kwam. Dan zal ik naar huis gaan en het groot spel zal zien. En u?
    Hebt ge voetbal gezien? Ik nie helaas, alleen het Amsterdam Tournament maar dat was gister niet.

    Het is zondag he, dus een klein beetje saai maar gelukkig heb ik toegang tot het internet en een zeer goed boek waar ik veel in lees!
     

    BloodOnMoral

    Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    #72
    Ik deed niet goed alles begreep, maar dit is van belang niet. Over welke football praten u? Ik zag de Romanian Supercup en het Ajax - Liverpool spel. Deze nacht zal ik de Italiaan Supercup zien.
     

    Slagathor

    Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    #73
    Echt waar? Kunt ge de Italiaanse Supercup zien? Ik nie helaas, alleen Ajax. Nu ja, dat is ook wel mooi..!

    ++ [ originally posted by Kaliman ] ++
    translation please :D I not very good at german :p
    A translation? Oh yeah, you'd like that, wouldn't you? :p

    Your language is officially closer related to German than Dutch btw so you can stop mocking :p
     

    BloodOnMoral

    Senior Member
    Jun 4, 2003
    4,232
    #74
    Ja kan ik de Supercup op een plaatselijk TV station zien. Ajax zal alle recht ook zijn, zal ik te tha kanaal soms weglaten.

    Eigenlijk is Deens niet zo gelijkaardig met Duitser als Nederlands is. :D
     

    Anders

    Senior Member
    Dec 13, 2002
    3,134
    #75
    ++ [ originally posted by Erik ] ++
    A translation? Oh yeah, you'd like that, wouldn't you? :p

    Your language is officially closer related to German than Dutch btw so you can stop mocking :p
    I've heard that before... but I don't know why, danish doesn't sound anything like it :stuckup:

    and I'll never stop mocking! :p I know how much the germans pisses you off, so let me have my fun :D
     

    Slagathor

    Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    #76
    Fine, have your fun. I never take you seriously anyhoo :p:D

    ++ [ originally posted by BloodOnMoral ] ++
    Ja kan ik de Supercup op een plaatselijk TV station zien. Ajax zal alle recht ook zijn, zal ik te tha kanaal soms weglaten.

    Eigenlijk is Deens niet zo gelijkaardig met Duitser als Nederlands is. :D
    Ja, maar dat gaan we hem toch niet vertellen zeker. Dan zal ik voor eeuwig zijn gezeur aan moeten horen! :nervous::D
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)