7th August Benfica - Juve (9 Viewers)

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
++ [ originally posted by Dominic ] ++


Jawel, maar ik heb momenteel niets te doen. Ik ben afgelopen zondag terug gekomen van vakantie naar Frankrijk met m'n vrienden, was zeer vermakelijk.

En gij?
och jong? samen met vrienden in frankrijk ;) shik shik en waar ergens in frankrijk?
en nee ik nie,ik moet werken werken werken :down: maar ja .
zo is de enigste manier om wa te sparen en volgend jaar verlof te nemen en op vakantie te gaan ;)
 

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,693
++ [ originally posted by Gino Genesio ] ++


och jong? samen met vrienden in frankrijk ;) shik shik en waar ergens in frankrijk?
en nee ik nie,ik moet werken werken werken :down: maar ja .
zo is de enigste manier om wa te sparen en volgend jaar verlof te nemen en op vakantie te gaan ;)
Zuid-Frankrijk, ergens in bij een dorpje niet ver van Saint-Tropez.

Ik hoop voor u, dat er volgend jaar een mooie vakantie staat te wachten :).
 

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
++ [ originally posted by Dominic ] ++


Zuid-Frankrijk, ergens in bij een dorpje niet ver van Saint-Tropez.

Ik hoop voor u, dat er volgend jaar een mooie vakantie staat te wachten :).
hehe bedankt maat :)
ma dees jaar ga ik toch eens na turijn denk ik snel een wedstrijdje mee pikken,en als ik een meisje wil meepakken kost me da dan dus 1euro :p
 

Dominic

Senior Member
Jan 30, 2004
16,693
++ [ originally posted by Gino Genesio ] ++


hehe bedankt maat :)
ma dees jaar ga ik toch eens na turijn denk ik snel een wedstrijdje mee pikken,en als ik een meisje wil meepakken kost me da dan dus 1euro :p
Hahaha, inderdaad. Wat een regeling zeg, 1 euro voor kinderen en meiden. Maarja, je moet zeker naar Delle Alpi toe gaan. Ben ik ook nog van plan, eens deze jaren..
 

Juno

Escape Artist
Apr 23, 2005
1,505
Kinda boring second half, juve still dominating, benfica desperately trying to get a goal but can't do sh!t, Del Piero doesn't get the ball much.
 

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
++ [ originally posted by Dominic ] ++


Hahaha, inderdaad. Wat een regeling zeg, 1 euro voor kinderen en meiden. Maarja, je moet zeker naar Delle Alpi toe gaan. Ben ik ook nog van plan, eens deze jaren..
wie weet komen we ons ooit tegen in delle alpi :D
 

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
++ [ originally posted by Juno ] ++
ooooooooooooooooo supergigi niiice save
++ [ originally posted by Juno ] ++
GIannichedda in for Emerson me thinks
++ [ originally posted by Juno ] ++
Kinda boring second half, juve still dominating, benfica desperately trying to get a goal but can't do sh!t, Del Piero doesn't get the ball much.
thx for the info are you watching the game?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 9)