Recent content by Albo

  1. Albo

    Aaron Ramsey - CM/AM - Arsenal

    Haha I don't speak serbian even though i have serbin passport too . I hate politics but Vucic is stupid, it would be better if he recognized Kosovo and took europian path , so you and I could live in europe , but instead he took Russian way . Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Albo

    Aaron Ramsey - CM/AM - Arsenal

    Vucic pedere [emoji2957] Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Albo

    Aaron Ramsey - CM/AM - Arsenal

    Lol Pjanic,also Bentacur is going to be w.class , he already is great player. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Albo

    Leonardo Bonucci

    Dude are you retarted or what ?! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Albo

    Leonardo Bonucci

    I’m not,and never was part of that group,I’m Chiellini fan since he joined us,and probably he is my favorite player ever alongside Gigi . Bonucci never was close to Chiellini,Chiellini is propably best defender when it comes to 1 vs 1 , i loved his games against Zlatan . Sent from my iPhone...
  6. Albo

    Leonardo Bonucci

    Hahaha , he never was better than Chiellini . He looked good because Chiellini and Barza covered his ass , but glad this fraud got exposed. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Albo

    Leonardo Bonucci

    Nah man he was never w.class and never will be , we should replace him asap . Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Albo

    Leonardo Bonucci

    Yup on his first season i got his jersey,I thought he might be good ,but i was so wrong! Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Albo

    Leonardo Bonucci

    Nope that’s not true , he was shitty defender before he went there , that’s why most members here were so happy when we sold him , but fucking Marotta got him back . Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Albo

    Leonardo Bonucci

    This guy [emoji2961][emoji2961][emoji2961] He’ll cost us chl , he is going to “out do” CR7 . Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Albo

    Medhi Benatia

    He is right though,he is better than Bonucci . Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Albo

    Winter Mercato Thread 2018/19

    Hahaha
  13. Albo

    Champions League 2018/19

    We would beat them 9/10 in Serie A,but chl man , it’s kinda tricky!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Albo

    Champions League 2018/19

    Nah I hope we won’t face any Italian opponents,imagine somehow Inter/Napoli knocking us out,damn thy would be talking about it next 10 years. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Albo

    Internationals LIVE

    Kosovo is playing great,most goals in this league ,but i wanna see us facing stronger opponents,our average age is 22y old ! Sent from my iPhone using Tapatalk