Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Genk zal idd weinig punten halen, alhoewel ik niet goed weet wat te verwachten van Valencia en Leverkusen, maar het zal gene vette zijn voor Genk denk ik.

Anderlecht, Brugge, Standard geplaatst, Anderlecht in pot 1, Standard en Brugge in pot 2.
Hopelijk wat geluk met de loting en dan kunnen we misschien veel punten scoren dit seizoen in Europa.

Buy on AliExpress.com

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,926
Ik acht Genk ook niet echt in staat om iets te betekenen in die groep. Misschien thuis wel eens een puntje halen hier of daar, maar het zou mij ten zeerste verbazen als zij niet laatste eindigen in die groep.

Nu maar hopen dat de loting voor de EL een beetje gunstig is.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Ik acht Genk ook niet echt in staat om iets te betekenen in die groep. Misschien thuis wel eens een puntje halen hier of daar, maar het zou mij ten zeerste verbazen als zij niet laatste eindigen in die groep.

Nu maar hopen dat de loting voor de EL een beetje gunstig is.
Ze zitten alle 3 in de bovenste twee potten dus op papier moet het wel lukken, maar er zitten vast wel een aantal tegenstanders in pot 3 en 4 die je liever niet hebt.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
nederlandse clubs zouden alle drie door moeten gaan lijkt mij,

Belgische club is ander verhaal. Standaard heeft het niet makkelijk met hannover en kopenhagen in de poule.
Club brugge zou moeten kunnen lijkt mij,
Anderlecht zelfde als club brugge

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Zal interessant worden, ik heb trouwens een gevoel dat Schalke ver komt dit jaar.
Twente moet Fullham kunnen hebben. Psv gaat overschatten en AZ moet tot het uiterste gaan, Kzie Anderlecht en Brugge ook doorgaan.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,926
De Belgische teams zitten toch in verraderlijke groepen vind ik. De echt grote namen blijven dan wel achterwege, echt eenvoudige verplaatsingen zitten er toch ook niet bij. Nu ja, dat is natuurlijk de bedoeling van Europese wedstrijden.

Ches, ik zal nu snel effe de 1e speeldag van de prediction cup opstellen. Dan is dat toch al geregeld.

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,171
Ritchie De Laet speelde vandaag weer eens goed, beste man bij Norwich alleen jammer van fout op het eind waardoor Mata scoorde. Belgie heeft wel veel jonge goede centrale verdedigers, positie waar Nederland juist zwak is. :p

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Ritchie De Laet speelde vandaag weer eens goed, beste man bij Norwich alleen jammer van fout op het eind waardoor Mata scoorde. Belgie heeft wel veel jonge goede centrale verdedigers, positie waar Nederland juist zwak is. :p
Klopt ja, en Lukaku viel ook goed in, geweldig om die jongens allemaal aan het werk te zien in deze topcompetities, konden we tien jaar geleden alleen maar van dromen en kijk nu, we kunnen ze al niet meer op 2 handen tellen.
Vroeger waren we tevreden als ze naar Nederland gingen, nu wijzen ze NL al bijna af als niet goed genoeg meer :D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)