Aan iedereen die Nederlands praat.... (1 Viewer)

Gino

Genesio
Jun 6, 2003
1,114
ok dan zal ik ma mee doen he .
ik ben van GENK de mooiste stad van belgie waar heeel veeel italianen wonen,ik durf zoder te liegen te zeggen dat er meer italianen dan belgen wonen in genk.
ik ben ook helemaal italiaan mijn ma en pa zijn geboren in italie en ik ben nog maar 2de generatie in belgie maar in een paar jaar ga ik terug naar LA BELLA ITALIA.
al moet ik zeggen dat ik belgie en vooral genk ga missen.

ik vind wel dat er weinig zijn die nederlands kunnen ik dacht dat ik er al meer als 7had gezien die nederlands kunnen praten,maar dan heb ik slecht opgelet zeker.
dus jullie zijn met zijn 2kes die perfect nederlands kunnen en 1tje die nederlands praat zoals een Turk :D hehehe grappig gewoon
ikke zeggen ook hallo na u BloodOnMoral :D
ciaoooo

Buy on AliExpress.com
OP
€lke

€lke

Senior Member
Dec 22, 2002
2,245
  • Thread Starter #302
    Hey Gino, bedankt voor je uitleg! Nu weet ik tenminste wie je bent :D

Ben jij dan geboren in België?

Enneuh fan van KRC Genk? ;)

en ja Iulia wou een beetje Nederlands leren, maar eigenlijk uhm deed ze dat vooral via vertaalmachines (ssssssssssssht aan niemand vertellen he :p)...Maar spijtig genoeg is het lang geleden dat we hier nog iets van haar gehoord hebben :down: Enkel op MSN praat ik (heel) soms met haar....

Gino

Genesio
    Jun 6, 2003
    1,114
    ik ben nie echt een fan van krc genk maar toch heb ik een abo op genk omdat ik gewoon een voetbal gek ben,maar er is maar 1ploeg voor mij en da is juventus.
    en ja ik ben geboren in belgie ciao elke

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #304
    ++ [ originally posted by Gino ] ++
    ik ben nie echt een fan van krc genk maar toch heb ik een abo op genk omdat ik gewoon een voetbal gek ben,maar er is maar 1ploeg voor mij en da is juventus.
    en ja ik ben geboren in belgie ciao elke
    Fijn dat allemaal te weten :)

Vanwaar in Italië ben je dan eigenlijk afkomstig?

Sorry voor de vele vragen hoor, maar als je iets over mij wil weten.....vraag maar ze ;)

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #306
    ++ [ originally posted by Matto ] ++
    Oh he, ik was deze thread allang vergeten! Eigenlijk toch wel beschamend dat ze afsterft zonder de inbreng van een Italiaan hehehehe :D
    Jah eigenlijk wel ja :p

Ik was ze nog niet vergeten, ik vond ze alleen niet meer :D

Maar nu ik weet dat Gino ook Nederlands praat is het wel leuker dan hier alleen of met twee te zitten he ;) :D

Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

Gino

Genesio
    Jun 6, 2003
    1,114
    ++ [ originally posted by €lke ] ++

Fijn dat allemaal te weten :)

Vanwaar in Italië ben je dan eigenlijk afkomstig?

Sorry voor de vele vragen hoor, maar als je iets over mij wil weten.....vraag maar ze ;)
    ik ben afkomstig van de eiland sardegna (sardinie)

ps ben jij dan fan van krc fan???
    en hoe zijt ge eigelijk hier terecht gekomen een belgishe meisje dat juve supportert???

Slagathor

Bedpan racing champion
    Jul 25, 2001
    22,708
    ++ [ originally posted by Gino ] ++
    ik ben afkomstig van de eiland sardegna (sardinie)
    Sardegna! Wow! È come l'isola di Corse (Francia)? Ho visto la ma non mi piace. Teveel kreupelhout in plaats van bomen :D

ps ben jij dan fan van krc fan???
    en hoe zijt ge eigelijk hier terecht gekomen een belgishe meisje dat juve supportert???
    Meer Zenoni als ik 't me goed herinner. Toch €lke?

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #310
    ++ [ originally posted by Matto ] ++

Sardegna! Wow! È come l'isola di Corse (Francia)? Ho visto la ma non mi piace. Teveel kreupelhout in plaats van bomen :D

Meer Zenoni als ik 't me goed herinner. Toch €lke?
    Sssssssss ja Zenoni ja :p Bwa maar tis al veeeeeeeeeel vermindered ze ;)

Kreupelhout? Hoe kom je erbij? :D

Maar weet je Gino, KRC Genk is toch 1 van de betere Belgische voetbalploegen he, samen met Anderlecht en Club Brugge. Alleen spijtig dat ze Sonck kwijt zijn natuurlijk. En het is ook niet meer zo spannend he in de Jupiler League, Anderlecht heeft té veel voorsprong :down:

Trouwens ik kom uit Lokeren, Oost-Vlaanderen, redelijk ver van Genk dus (ligt tussen Gent en Antwerpen, bij Sint-Niklaas, Dendermonde,.....) maar Lokeren heeft ook een voetbalploeg in eerste klasse (die nu wel slecht bezig is maja) dus ik zou wel naar Genk kunnen gaan kijken hier bij ons natuurlijk, maar 't is er nog nooit van gekomen.....

OP
    €lke

€lke

Senior Member
    Dec 22, 2002
    2,245
  • Thread Starter #311
    Hallo allemaal en hallo BloodOnMoral :d

Ik ben terug van weggeweest :) nadat ik je brief heb gekregen, werd ik toch nieuwsgierig naar wat hier allemaal gebeurt en gebeurd is :)

Zijn er nieuwtjes? :)

Tot gauw :)

Knuffeltjes,
    Elke

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)