Recent content by Powis


  1. Powis

    Juventuz LIVE matches 2018/2019

    Yup. Ultras can't be blamed for this. I mean, they still show up to matches in very high numbers despite prices. That's regular fans who ain't interested in paying 150 euro to see Juve trash Frosinone and others of same calibre.
  2. Powis

    Juventuz LIVE matches 2018/2019

    Merducci!!
  3. Powis

    Juventuz LIVE matches 2018/2019

    Ultras on strike tonight. They don't sing. Embrassing atmosphere and have in mind we are being watched by a huge part of football community as there is no good matches to choose from on friday night.
  4. Powis

    Juventuz LIVE matches 2018/2019

    So many empty seats hurt my eyes
  5. Powis

    Matthijs de Ligt - CB - Ajax

    What about footballing reasons.. He has been shit this season. I really hope he steps up. We'll be soon facing much more dangerous attacking forces than Duvan Zapata.
  6. Powis

    Matthijs de Ligt - CB - Ajax

    You don't really care about that but keep disliking every post with at least a pinch of negativity about him. Makes sense. He could be as good as Maldini I don't freakin care.
  7. Powis

    Matthijs de Ligt - CB - Ajax

    You talk as if there are no possible reasons to hate him. He's a two-faced rat milanista who pretended we don't exist anymore, then crawls back like a bitch and thinks he's one of us. I tolerate him but don't support. Can you blame me?
  8. Powis

    Matthijs de Ligt - CB - Ajax

    There he is having fun again :lol:
  9. Powis

    Matthijs de Ligt - CB - Ajax

    @DAiDEViL dislikes every single bad comment about Bonucci on this forum. :lazy: What's wrong with him
  10. Powis

    Champions League 2018/19

    He's Slovenian.
  11. Powis

    Champions League 2018/19

    That's right but when I remember the moments in Serie A that involved us, this episode today leaves me kinda confused. Lichsteiner last season and Matuidi this season both made fouls in build-up and got those goals disallowed. It just makes you think how does VAR really works because some...
  12. Powis

    Champions League 2018/19

    Yeah. Clear foul that was.
  13. Powis

    Champions League 2018/19

    Or Matuidi's foul on Zaniolo when Douglas Costa scored and it was disallowed. In Serie A they would've checked it for sure.
  14. Powis

    Champions League 2018/19

    Was he fouled there? Missed it.
  15. Powis

    Champions League 2018/19

    Yeah. It's surprising how some people struggling to understand offside rule regardless the fact they watch football all the time.