Sebastian Giovinco (7 Viewers)

Would you bring Giovinco back next season?

  • Yeah, we could use him

  • Nope, get rid of him


Results are only viewable after voting.

BIG DADDY!!!

Senior Member
Mar 12, 2004
4,978
#4
:wallbang:

Why is it any young player that plays well for Juve all of the sudden becomes the next Del Piero, Zidane etc....

I heard comparisions between Paro and Pirlo, Palladino to Del Piero..

Lets not get ahead of ourselves and give the boy a chance to convince us first.
 

xixi

Junior Member
Sep 5, 2006
171
#8
Questo sabato 12 maggio, Sebastian Giovinco non lo dimenticherà tanto facilmente. Da tempo aspettava l’esordio in prima squadra in una gara uffciale dopo quello dell'amichevole di Liegi. E’ arrivato e nei migliori dei modi. Quindici minuti da assoluto protagonista nella vittoria con il Bologna e l’assist per il 3-1 di Trezeguet. A fine gara, prima di partire per Bressaone per le finali Primavera, la giusta finestra su Juventus Channel. Con un intervistatore d’eccezione: Valeri Bojinov. “Sono contento, da tanto mi alleno con questa squadra e oggi è arrivato l’esordio. L’importante era vincere e credo di aver dato il mio contributo. L’ingresso è stato molto emozionante, il mister mi ha detto di fare quello che sapevo ed è andata bene. Ora parto per andare a giocarmi le finali con la Primavera, domani abbiamo questa gara importante”.

CAN ANYONE TRANSLATE THIS INTO ENGLISH?
 

Marceℓℓo

Senior Member
Mar 16, 2007
7,242
#13
I don't care how tall he is,how young he looks like etc. This things don't matter...he has great ball control,pace and some nice passes from what I've seen today. He could turn into a regular starter in the future in bianconero but we'll see...let's not overhype him and put too much pressure on his weak shoulders:D Oh and btw he's not too small for serie A. Or is there any rule that you must be min. 1.70 or so? As far as I know not...so Forza Sebastian!
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)